Söndag

Hade tänkt skriva igår men kom inte på något, låg mest och gjorde ingenting hela dagen. Igår när jag vaknade kändes händerna svullna för att inte tala om höger pekfinger! Den kändes inte bara svullen, den såg väldigt svullen ut. Idag känns det betydligt bättre, känns fortfarande svullet men bättre.Har två stora blåmärken ovanför högra armbågen, ser ut som jag blivit misshandlad. Har ingen aning om hur jag fått dem!

Idag har jag läst, läst, läst känns det som. 200 sidor har jag plöjt igenom, var inte så extremt mycket text men känns ändå rätt mycket. Efter halv sex cyklade jag till Ica, helvetes backe säger jag bara. Den var inte lättare dem här gången. 😉

Så mycket mer än så har de inte hänt idag, känner mig väldigt trött så ska nog lägga mig strax trots att klockan knappt visar 22.

, ,

  1. Lämna en kommentar

Lämna en kommentar