I’m here now

Idag blev det en förflyttning söderut till jobbet. På vägen ner så var vi väldigt nära att köra på en tjäder som sprang rätt över vägen! Vi hörde ett litet klums men den sprang snabbt över vägen och på åkern så jag hoppas att det gick bra med den!

Det känns väldigt konstigt att vara här, har inte hört något från personerna jag ska arbeta hos. Hon hade lämnat nyckeln i dörren så jag skulle kunna komma in när de var borta, trodde de skulle komma och kolla till en. Hinner kanske? 🙂

Jag hoppas att beslutet från arbetsförmedlingen är klart tills på tisdag så en kan börja arbeta, krångel som vanligt när det gäller dem! Jag hoppas även innerligt att jag kommer trivas att arbeta och vara här, det är trots allt i 4månader och jag vill verkligen klara de! Hoppas även att jag lyckas få ett jobb fort som tusan så jag inte behöver gå arbetslös igen så det blir söka söka söka!

Förövrigt kändes det aslångt till ICA, far kollade på mätaren och sa att det bara var 1km dit? Det kan omöjligt stämma! Förvisso kan det vara alla dessa backar som gjorde att det kändes långt, backarna kommer ta dö på mig! Det är tur att man har tänkt börja träna, kommer garanterat bli fit i sommar om jag måste ta mig upp för de där backarna. 😀

, , , , , , ,

  1. Lämna en kommentar

Lämna en kommentar