Söndag

Vaknade som vanligt vid halv fyra. Vid sju var vi alla vakna och vid åtta åt vi frukost, vilken ovanlighet! Jag och bror har alltid varit såna där som gärna ligger kvar minst till nio. 🙂

Innan vi skulle åka hem så åkte vi till Ica (som vi som sagt inte hade tänkt), kalaset slutade på 1200 haha. Åka tillbaka till bror och lämna grejerna han köpte sen åka hem. Vi fick se lite fina bilar längs vägen, märktes att Power meet är slut!

Föräldrarna stannade kvar en liten stund hos mig för att packa upp mina saker (mitt kylskåp har aldrig varit så fullt!) och dricka lite kaffe.

De tänkte lämna de två gott&blandat vi köpte på Ikea, jag fick dem att ta med en påse för tre känns lite väl mycket när jag dessutom fick lakrits och lite choklad. Det är trots allt bara två månader kvar, kan inte trycka i mig hur mycket som helst (tyvärr hade jag antagligen ätit allt om de lämnat!).

Nu har jag suttit här i nästan 4 timmar, dags att stänga av kanske!

,

  1. Lämna en kommentar

Lämna en kommentar